terça-feira, 3 de abril de 2012

Anuncio Raizen Haltia

Original:

Attention Please!

i want remove the mask

This Is My LAST POST ... Will remain active 30 days

then I will cancel the Profile of Raizen Haltia !

After a long reflection


I have decided to leave the project Abaddon

For Musical And Visual Incompatibility

Who want Stay in touch with me
can find me on this profile:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1319578546

These are my Primary Music Projects :

http://www.facebook.com/pages/X-Krime/168325469870759

the second projects :

http://www.facebook.com/ChainsAsTies

after i'll post my solo project and my other band


(get a "like" please ^^ )

I want to thanks guys from Abaddon

for great times together

the girls that have created the first Fan page

And all the people who supported us during these months!

ABADDON IS NOT DEAD !!! Nullifer continue the work alone
So SUPPORT AND BUY his new work!

Will answer your questions on the profile of Sunaipä Raatikainen!

Thanks to all

Raizen Haltia.



Tradução:

 Atenção por favor!

Desejo remover a máscara este é meu ÚLTIMO POST... 
Permanecerá ativo 30 dias então eu cancelarei o perfil de Raizen Haltia!

Depois de uma longa reflexão decidi deixar o projeto Abaddon 
Por incompatibilidade Musical e Visual

 Quem quer continuar em contato comigo pode me encontrar neste perfil:

 Estes são meus projetos de música principal:

Segundo Projeto:

Depois vou postar meu projeto solo e minha outra Banda

 (Apertem em "Curtir" Por Favor ^ ^) 

Eu Quero Agradecer aos companheiros de Abaddon 

Por grandes momentos juntos

 As meninas que criaram a primeira Fan page 

 e todas as pessoas que nos apoiaram durante esses meses!

ABADDON NÃO ESTÁ MORTO!!! 
Nullifer Continuará o Trabalho sozinho assim apoiem e comprem o seu novo trabalho!

Responderei às suas perguntas sobre o perfil do Sunaipä Raatikainen!

Obrigado a Todos 
Raizen Halltia.




Nenhum comentário:

Postar um comentário